| |
Zakres obowiązków:
Prowadzenie sekretariatu,
obsługa centrali telefonicznej i faxu,
prowadzenie książki korespondencyjnej,
adresowanie i ewidencjonowanie korespondencji wychodzącej oraz rozliczanie zakupu i zużycia znaczków pocztowych,
przyjmowanie i przekazywanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
pilnowanie obiegu dokumentów w firmie,
prowadzenie ewidencji i rozliczanie (kart drogowych, materiałów biurowych, mandatów karnych, pieczęci, itd.),
pisanie pism wychodzących,
składanie zamówień.
Od kandydatów oczekujemy:
Wykształcenia wyższego,
min. 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
umiejętności pracy w zespole,
bardzo dobrej organizacji pracy,
dyspozycyjności,
znajomość języka obcego.
|
|
Ruszą dopłaty do taniego ogrzewania
Budownictwo przemysłowe
Fachowcy budowlani ze wschodu
| |